نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5612
-
الف
+

شاهرخ خان: انتظار آکادمی اسکار از سینمای هند چیست؟

«شاهرخ خان» درخصوص روند انتخاب فلم های برگزیده بخش زبان خارجی اسکار انتقاد کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شاهرخ خان» بازیگر پرآوازه سینمای هند در جدیدترین مصاحبه خود درخصوص روند انتخاب فلم های برگزیده بخش زبان خارجی اسکار انتقاد کرد.

«شاهرخ خان» با بیان اینکه هند در طول تاریخ آکادمی اسکار فقط سه بار در بخش بهترین فلم زبان خارجی نامزد شده و هرگز  جایزه‌ ای نگرفته است، گفت: بخشی از مشکل شاید این است که موضوعات فلم های سینمای هند با سلیقه داوران آکادمی اسکار مطابقت ندارند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: گاهی ما فلمی را برای ارسال به آکادمی اسکار انتخاب می‌کنیم که از دید خودمان فلم خوبی ا‌ست اما اغلب اشتباه می‌کنیم. شاید اسکار برداشت متفاوتی از سینما دارد. تصور می‌کنم دست‌اندرکاران سینمای ما باید باید بدانند انتظار آکادمی اسکار از سینمای هند چیست.

«شاهرخ خان» در ادامه طرفداران خود را از شگفتی های زندگی اش خواند و گفت: این واقعیت که من ناگهان تبدیل به ستاره‌ای بزرگ و مهم شدم، هنوز برای خودم قابل درک نیست. هنوز نمی‌توانم بفهمم چرا من و نه کسی دیگر.

وی ادامه داد: من همیشه از این که مردم پس از این همه سال تا این حد به من عشق می‌ورزند، متعجب هستم. برای من دیدار با تمامی آن‌ها بسیار مهم است. من عاشق مردمی هستم که به من عشق دارند. واقعا دوست دارم آن‌ها را ببینم اما کارم چنین فرصتی به من نمی‌دهد.

این در حالی است که سینمای هند، فلم سینمایی «پسر خیابان» را به عنوان نماینده رسمی خود راهی بخش فلم های بین المللی اسکار 2020 راهی کرده بود ولی در رقابت با فلم های دیگر در این بخش حذف شد.

نود و دومین جوایز آکادمی اسکار در تاریخ ۲۰ دلو(بهمن) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام نامزدهای نهایی اسکار 2020

«شاهرخ خان» در 5 فلم برتر بالیوود نقش آفرینی می کند

رازهایی ناگفته در مورد « شاهرخ خان» ستاره سینمای هند

عکس های «شاهرخ خان» به همراه خانواده اش+بیوگرافی

شاهرخ خان: وقتی هموطنانم فلم جدیدم را نپسندیدند قلبم شکست

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر